Wysyłka
Składając zamówienie za pośrednictwem x-opony.pl masz pewność skorzystania z najwyższej jakości obsługi
Robiąc zakupy z x-opony.pl otrzymujesz
zamówione produkty dostarczamy zupełnie za darmo na terenie kraju
dla wszystkich zamówień złożonych do godziny 13:00
dla wszystkich nieużywanych produktów
Standardy wysyłek
- Wszystkie zakupione u nasz opony i felgi dostarczamy na terenie całego kraju zupełnie za darmo
- Czas oczekiwania na przesyłkę to 24h dla wszystkich zamówień złożonych do godziny 12.00.
- Jeśli korzystasz z formy płatności przelewem tradycyjnym, czas wysyłki to 24h od momentu zaksięgowania wpłaty,
- Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość poprzez email i SMS. Znajdziesz tam najważniejsze informacje:
- - podsumowanie swojego zamówienia,
- - numer przesyłki,
- - link do śledzenia przesyłki.
Jeśli nie dotarł do Ciebie numer listy przewozowego skontaktuj się z nami. Sklep x-opony.pl realizuje zamówienia z dostawą za granicę na terenie całej Unii Europejskiej. Aby otrzymać wycenę takiej wysyłki skontaktuj się z nami.
WAŻNE – Pamiętaj, aby w momencie odbioru przesyłki sprawdzić stan dostarczonego produktu. Jeśli stan przesyłki wzbudzi Twoje wątpliwości, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody, który będzie podstawą do rozpatrzenia reklamacji.
Odbiór na miejscu lub odbiór + montaż
- Zamówiony produkt możesz odebrać bezpośrednio w naszym serwisie w Sulejowie, ul. Błonie 12.
- Możesz również skorzystać z opcji odbioru i montażu produktu w naszym serwisie
W przypadku zamówienia z odbiorem w naszym serwisie, jeśli opcja wysyłki zamówienia prezentowana przy produkcie i w koszyku wynosi "natychmiast", produkt możesz odebrać „od ręki” w czasie pracy naszego serwisu.
Przy złożeniu i potwierdzeniu zamówienia, paczka czeka na odbiór przez 7 dni. Jeśli nie zdążysz odebrać przesyłki przez ten czas, skontaktuj się z nami.
KURIER DPD
Kurierzy DPD dostarczają paczki w godzinach: 10:00-18:00. Jeśli w tym czasie nie będzie Cię pod adresem, który podałeś na zamówieniu, możesz skontaktować się bezpośrednio z kurierem dostarczającym Twoją paczkę. W tym celu skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta DPD w twojej miejscowości, podaj numer swojej przesyłki i poproś o bezpośredni numer do kuriera dostarczającego Twoją paczkę.
DPD – KONTAKT
Paczkę wysyłaną za pośrednictwem kuriera DPD zlokalizujesz na tej stronie. https://mojapaczka.dpd.com.pl/login
Dział Obsługi Klienta DPD jest do dyspozycji pod numerem telefonu: +48 22 577 55 55 lub 801 400 373.
DPD – UBEZPIECZENIE WYSYŁKI
Ochroną ubezpieczeniową objęte są szkody rzeczowe w substancji przesyłki polegające na utracie, ubytku, uszkodzeniu lub zniszczeniu Mienia będącego przedmiotem ubezpieczenia, zaistniałe w czasie od przyjęcia przesyłki do transportu do chwili wydania przesyłki odbiorcy, z wyjątkiem przypadków określonych w § 6.
PEKAES - KONTAKT
Paczkę wysyłaną za pośrednictwem kuriera PEKAES zlokalizujesz na tej stronie. https://strefaklienta.pekaes.pl/pl/ Dział Obsługi Klienta PEKAES jest do dyspozycji pod numerem telefonu: +48 22 460 26 26. Telefoniczna Obsługa Klienta w PEKAES (Infolinia) czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 14:00.